Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka zintegrowanego systemu zarządzania

Klient

Odpowiedzialność za sukces i uczestnictwo w rozwoju naszych klientów poprzez nowoczesną stylistykę opakowań oraz zrozumienie i spełnienie wspólnie sprecyzowanych wymagań.

Jakość

Systematyczne i konsekwentne usprawnianie metod planowania i prowadzenia procesów. Ciągłe doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania w obszarze działalności związanej z wytwarzaniem opakowań  mające na celu spełnienie potrzeb,  oczekiwań naszych klientów, pracowników oraz stron zainteresowanych przy jednoczesnym uwzględnieniu i poszanowaniu aspektów środowiskowych oraz BHP. 

Kapitał

Odpowiedzialne zarządzanie posiadanym kapitałem. Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia oraz doskonalenie kompetencji pracowników na każdym szczeblu organizacji. Zapewnienie możliwości rozwoju stosowanych technologii oraz zapewnienia zasobów niezbędnych do funkcjonowania systemu zarządzania.

Środowisko

Realizacja procesów z jednoczesną deklaracją spełnienia zobowiązań dotyczących zgodności z ochroną środowiska i poprawy efektów środowiskowej działalności związanej z produkcją opakowań. Kształtowanie świadomości ekologicznej Pracowników i Klientów oraz dzielenie się doświadczeniem w tym obszarze.

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

Realizacja procesów w oparciu o aktualne przepisy i dobre praktyki BHP. Konsekwentne ograniczanie ryzyk i zagrożeń w obszarach BHP. Zapewnienie pracownikom bezpiecznych, higienicznych i komfortowych miejsc pracy. Współudział pracowników spółki w kreowaniu systemu zarządzania BHP.